Splošni pogoji poslovanja
Nakup v naši spletni trgovini je transparenten in varen.
Splošno
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine B-23.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije ter mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.
S spletno trgovino B-23.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja ponudnik storitev elektronskega poslovanja B-23, zastopstvo športne opreme, Marko Obid s.p. (v nadaljevanju kot »trgovec«).
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca in kupca ter poslovno razmerje med trgovcem in kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
Podatki o trgovcu:
B-23, zastopstvo športne opreme, Marko Obid s.p.
Brinje 23, 1262 Dol pri Ljubljani
Transakcijski račun: SI56 3400 0101 4412 784 pri Sparkasse d.d.
Matična številka: 3924769000
Identifikacijska številka za DDV: SI35380578
Cene
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV.
Trgovec si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.
Redne cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Naročilo
Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto.
Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.
Trgovec si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času.
V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.
Naročilo bomo potrdili takoj, ko dobimo plačilo (delno ali v celoti).
O spremenjenem statusa naročila vas bomo nemudoma obvestili.
V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
Po prejetju končnega plačila, bomo vaše naročilo zaključili in odposlali, oziroma ga pripravili za prevzem, v kolikor ste izbrali to možnost.
O zaključku naročila boste obveščeni po spletni pošti.
Preklic naročila
Naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do naše potrditve vašega naročila.
Obvestilo o preklicu naročila je možno po elektronski pošti ali telefonu.
Sprememba naročila
Naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov spremenite do naše potrditve vašega naročila.
Obvestilo o spremembi naročila je možno po elektronski pošti ali telefonu.
Plačilo
Pri oddaji naročila lahko izbirate med naslednjimi načini plačila za delno plačilo ali plačilo v celoti:
Kreditna kartica
Za varno plačilo z vašo kartico Visa, MasterCard, American Express, Discover ali Maestro Card pri nakupu izberite možnost “Kreditna kartica”. S plačilom potrdite vaše naročilo. Povezava s strežnikom je zaščitena, tako da so vaši osebni podatki varni. Trgovec ne shranjuje nobenih podatkov o plačilnih karticah.
PayPal
V kolikor imate PayPal račun, se lahko pri naročilu odločite za plačilo z opcijo “Paypal”. S klikom na gumb “Pay with PayPal” boste preusmerjeni v Paypalov vmesnik, kjer izvedete plačilo. Po uspešnem plačilu boste potrdili naročilo in bili avtomatsko preusmerjeni nazaj v našo spletno trgovino. Povezava s strežnikom je zaščitena, tako da so vaši osebni podatki varni. Ne shranjujemo nobenih podatkov o plačilnih karticah.
Z vnaprejšnim nakazilom kupnine na transakcijski račun po predračunu Ob naročilu prejmete podatke za nakazilo kupnine, ki ga izvedete na transakcijski račun podjetja.
Za sklic in namen uporabite številko računa.
Račun
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu.
Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.
Pri poslovanju preko spleta bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno.
Za spletne nakupe trenutno ne izdajamo e-računov.
Dostava
Izdelki, ki so na zalogi, so za prevzem pripravljeni v roku 1 delovnega dne. Rok izdelave izdelkov, ki niso na zalogi, je okvirno 3-5 tednov.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
- osebno na sedežu družbe – brezplačno
- dostava na dom – plačljivo
Rok dostave izdelkov je običajno 2-3 dni, v izrednih primerih pa tudi dlje.
Vračilo
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev.
Obvestilo o odstopu lahko uredite preko e-pošte z nedvoumno izjavo, ki jo lahko pošljete na e-pošti naslov ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona.
14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti v 30 dneh po poslanem obvestilu ali izjavi, da odstopate od pogodbe.
Blago morate vrniti nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec, skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom.
V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu.
Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
Varnost
Poskrbeli smo, da bo vsak nakup v spletni trgovini popolnoma varen.
Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.
Spletna trgovina uporablja 128-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer).
Za maksimalno varnost prenosa je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine.
Avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami se izvajajo preko avtorizacijskega centra Paypal.com.
Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.
Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako da poskrbi za varnost z ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika.
Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani podjetja.
Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne trgovine za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter v primeru upravičenosti in posebnih akcij, posredovanje kupona za unovčevanje.
Odjava od eNovic
Odjava iz seznama prejemnikov eNovic je možna kadarkoli peko elektronske pošte.
Odjavite se lahko tudi s klikom na odjavno povezavo v katerihkoli od prejetih eNovic. Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli našo e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja.
V tem primeru se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.
Če želite brisati osebne podatke, katere hranimo za pošiljanje e-novic, nam to sporočite na elektronski naslov.
Zahtevek za brisanje prijave mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim ste se prijavili na e-novice ali pa morate navesti elektronski naslov, ki ga odjavljate.
V roku 15 dni od prejema vaše zahteve za brisanje prijave, bomo zbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.
Odveza odgovornosti
Vsebino, objavljeno na straneh, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.
Trgovec zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti.
Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.
Trgovec ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi spletne trgovine, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletni strani ali za kakršnekoli tehnične napake.
Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala v spletni trgovini.
Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka.
Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno.
Trgovec si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.
Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja.
V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) ob prejemu pošiljke sprožiti postopek reklamacije pri dostavnem partnerju.
Trgovec bo skupaj z dostavnim partnerjem poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Pritožbe in spori
Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb.
V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko, pošljite elektronsko sporočilo ali nam pišite.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje.
S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko – Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.
Trgovec priznava kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov sledečega izvajalca: Evropski center za reševanje sporov – Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana – info@ecdr.si – T: 08 205 65 90
Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja, v Ljubljani, dne 1.12.2023.
Želimo vam prijeten nakup v naši spletni trgovini!